آپدیت پروگرامر RT809

آپدیت پروگرامر RT809

آخرین آپدیت‌ پروگرامر RT809 سری‌های H و F توسط مجموعه انفورماتیک پارسه بعنوان تنها نماینده شرکت iFix در خصوص فروش و پشتیبانی پروگرامر RT809 در ایران و غرب آسیا، در اختیار همکاران گرانقدری که این پروگرامر را از شرکت پارسه تهیه نموده‌اند، قرار داده می‌شود. 

اطلاعات فایل آپدیت نرم افزار RT809H
حجم فایل: 62.3 مگابایت
تاریخ انتشار فایل آپدیت: خرداد 1402

منبع: شرکت iFix

راهنمای تصویری نصب فایل آپدیت (برای مشاهده، کلیک کنید)

1- بر روی گزینه Run کلیک کنید.

2- بر روی گزینه سمت چپ کلیک کنید.

3- مسیری که نرم افزارِ اصلی را در آن، نصب کرده‌اید انتخاب کنید (مرحله 1 و 2 در تصویر زیر). سپس، بر روی OK (مرحله 3 در تصویر زیر) کلیک کنید و پس از آن، بر روی گزینه سمت چپ کلیک کنید (مرحله 4 در تصویر زیر).

4- اجازه دهید نصب به طور خودکار انجام شود.

5- پس از اتمام فرآیند نصب، مشاهده می‌کنید که نام وبسایت و شرکت اینفوپارسه به عنوان نماینده انحصاری Exclusive Agent شرکت iFix در ایران معرفی می‌شود. از طریق آخرین منو (سمت راست نوار منو) گزینه Persian را انتخاب کنید تا زبان به فارسی تبدیل شود.

اگر در سیستم شما، نوشته های فارسی به صورت علامت سوال نشان داده می‌شود، مقاله آموزشی رفع مشکل نمایش علامت سوال بجای فونت فارسی را ملاحظه کنید.

1.2/5 - (593 امتیاز)

قابلیت‌های دستگاه پروگرامر RT809

دستگاه پروگرامر RT809 در دو سری F و H توسط شرکت معتبر iFix طراحی، تولید و روانه بازار شد. هم اکنون، به واسطه تکنولوژی پیشرفته موجود در سری H، شرکت iFix پشتیبانی مستمر از سری F را متوقف نموده است. سری H این پروگرامر همه کاره یونیورسال می‌تواند طیف وسیعی از ای سی های سری NAND، EMMC، ایپرام، NOR، MUC و ISP را پروگرام نماید. این پروگرامر می‌تواند در دو حالت آنلاین و آفلاین عملیات خواندن و نوشتن برنامه بر روی ای سی را انجام دهد. همچنین، اگر طراح بورد امکان دسترسی از کابل های VGA و HDMI را فراهم کرده باشد، کاربر میتواند بدون برداشتنِ ای سی از روی بورد، صرفا از طرق کابل های VGA و HDMI عملیات پروگرام آی سی را به انجام برساند.

همچنین، نرم افزار این پروگرامر از زبان فارسی پشتیبانی می‌نماید. شما می‌توانید پس از اجرا شدن نرم افزار و نصب آخرین آپدیت، آدرس وبسایت www.infoparse,ir را در نرم افزار مشاهده کنید (تصویر زیر) این امکان، به درخواست اینفوپارسه از شرکت iFix به عنوان تنها نماینده قانونی و رسمی این شرکت در ایران و غرب آسیا، به منظور ممانعت از سوء استفاده برخی از فروشندگان و توزیع کنندگان لوازم تعمیرات در ایران در نرم افزار پروگرامر گنجانده شده است.

اگر آدرس وبسایت ما را در نرم افزار خود مشاهده نمی‌کنید، در واقع شما در حال استفاده از نرم افزار هک شده هستید و پروگرامر شما به زودی از کار خواهد افتاد. زیرا شرکت iFix دستگاه های پروگرامری که از هر طریقی به غیر از اینفوپارسه یا نمایندگان آن در کشور، خریداری شده باشد را، از طریق شماره سریال دستگاه، فریز خواهد نمود و به بیان دیگر، آن دستگاه پروگرامر از کار خواهد افتاد.

خرید پروگرامر | پروگرامر افق | پروگرامر RT809H افق

قیمت پروگرامر | پروگرامر RT809 افق

ویژگی‌های آخرین آپدیت RT809H

  • رفع برخی ایرادها
  • اضافه شدن سری دیگری از آی سی های FLASH

تصاویری از محیط کار با پروگرامر RT809 سری H

آپدیت پروگرامر RT809H | خرید پروگرامر
دانلود آپدیت RT809H | قیمت پروگرامر
1.2/5 - (593 امتیاز)

Comments are disabled.

WhatsApp chat
Call Now Buttonمشاوره رایگان و خرید