دپارتمان تعمیرات مادربرد (لپ تاپ٬ ایکس باکس٬ پی سی و مادربرد های صنعتی)


دپارتمان تعمیرات مادربرد اینفو پارسه


تعمیرات مادربرد

 

دپارتمان تعمیر مادربرد اینفو پارسه چیست؟

دپارتمان تعمیر مادربرد اینفو پارسه که یکی از زیر مجموعه های بخش تعمیرات لپ تاپ این شرکت می باشد با سابقه ۱۲ سال فعالیت در بخش تعمیرات الکترونیک٬ با تکیه بر تعمیر کاران مجرب و تجهیزات پیشرفته تعمیرات مادربرد ارایه خدمات تعمیراتی را برای هموطنان عزیز مهیا کرده است. 

عمده فعالیت های این مجموعه در بخش تعمیرات مادربرد های: لپ تاپ٬ موبایل٬ برد های صنعتی و برد هارد در زمینه تعمیر مادربرد٬ تعویض چیپ٬ برطرف نمودن انواع مشکلات شارژ و تامین نیروی مدار٬ تعمیر مشکلات کارت گرافیک و موارد الکترونیکی مربوط به مادربرد می باشد.

تجهیزات مورد استفاده در دپارتمان تعمیر لپ تاپ اینفو پارسه

در بخش تعمیرات مادربرد اینفو پارسه سعی بر استفاده از بروز ترین دستگاه های مورد استفاده جهانی همانند دستگاه های BGA جهت تعمیرات مادربرد شده است. 

همچنین اینفو پارسه نماینده انجصاری شرکت ZM Seamark ٬ تولید کننده تجهیزات تعمیرات مادر برد مانند دستگاه های BGA ٬ دستگاه تعویض فلت Bonding Machine و دستگاه هایی همچون لیزر ماشین میباشد که از همین رو بروزترین تنظیمات و تجهیزات جهت تعمیرات انواع مادربرد را در ایران به اجرا در می آورد.

استفاده از این دستگاه ها باعث بهبود روند تعمیرات و اطمینان در ارایه گارانتی بر روی دستگاه های تعمیر شده توسط این بخش می باشد. بطور مثال استفاده از دستگاه BGA باعث بهبود جا گذاری چیپ و همچنین تاب بر نداشتن برد می شود که این امر در دراز مدت درصد برگشت دستگاه به علت خرابی قطعه تعمیر شده را به زیر ۱٪ می رساند.

زمان تحویل دستگاه چقدر است؟

جواب این سوال بسیار پیچیده می باشد. زیرا ابتدا باید مادربرد مورد نظر ارسال و به دست تعمیر کار برسد. سپس با استفاده از تجهیزات آنالیز مادربرد مشکل آن عیب یابی شودو در مرحله سوم تعمیر کار با استفاده از دانش خود و همچنین تجهیزات موجود مشکل مورد نظر را بر طرف میکند. در مرحله ۴ دستگاه توسط تجهیزات تست و QC (کنترل کیفیت) بررسی شده و سپس برای مشتری ارسال می شود.

اما میتوان گفت در حدود ۹۵ درصد از مادربرد های تعمیری در ۳ الی ۴ روز به دست مشتریان خواهد رسید.

 

[به این محتوا، امتیاز دهید]

Comments are disabled.

WhatsApp chat
Call Now Buttonمشاوره رایگان و خرید