با خرید یک پروگرامر یونیورسال RT809H، از خرید پروگرامر های اختصاصی بی نیاز شوید.


با خرید یک پروگرامر یونیورسال RT809، از خرید پروگرامر های اختصاصی بی نیاز شوید.

پروگرامر چیست؟

چکیده:

دستگاه پروگرامر یونیورسال RT809H، قطعه ای سخت افزاری است که تعمیرکاران انواع دستگاه های الکترونیکی، جهت پروگرام IO و IC های دستگاه های مختلف از دستگاه پروگرامر بهره میبرند.

پروگرامرها انواع مختلفی دارند، و تعمیرکاران برای رفع مشکلات دستگاه های معیوب، به پروگرامر نیاز دارند.

برخی پروگرامرها، قابلیت پروگرام آی سی و یا آی او های خاصی را دارند، اما دستگاه های پروگرامر یونیورسال ، قابلیت پروگرام انواع آی سی و آی او های مختلف را دارا میباشند. بنابراین یک تعمیرکار وسایل الکترونیکی، جهت انجام امور تعمیراتی خود، به یک دستگاه پروگرامر یونیورسال نیاز دارد.

پروگرامر قطعه ای سخت افزاری است که به عنوان رابطی برای خواندن و نوشتن ، و یا به بیان بهتر، جهت پروگرام IO و IC های دستگاه های مختلف به کار میرود.

پروگرامر ها انواع متفاوتی دارد؛ برخی از پروگرامرها فقط قادرند که به پروگرام IO یا IC های خاصی بپردازند، که به این نوع از پروگرامرها، پروگرامر اختصاصی گویند؛ اما پروگرامرهای کارآمدتری هم وجود دارند، که قابلیت پروگرام هزاران نوع IC و IO مختلف را دارند. به این نوع از پروگرامرها، پروگرامر چندمنظوره، پروگرامر یونیورسال و یا پروگرامر مولتی فانکشن نیز گویند. معمولأ پروگرامرهای یونیورسال قابلیت پروگرام IO و IC دستگاه های مختلف را دارا میباشند؛ پروگرامرهای یونیورسال میتوانند به پروگرام TV، پروگرام لپتاپ، پروگرام پرینتر، پروگرام IC خودرو و … بپردازند.

به طور معمول تعمیرکاران TV، با خرید پروگرامر TV و تعمیرکاران لپتاپ با خرید پروگرامر تخصصی لپتاپ بسیاری از مشکلات دستگاه های تعمیراتی خود را برطرف مینمایند؛ اما پروگرامر تلوزیون و پروگرامر تخصصی لپتاپ نیز محدودیت هایی را در پروگرامIO و IC های TV و یا لپتاپ دارند.

 خرید دستگاه پروگرامر یونیورسال RT809H که قابلیت پروگرام گستره عظیمی از آی سی و یا آی او های دستگاه های مختلف را دارد، برای تعمیرکاران حوزه های مختلف دارای صرفه ی اقتصادی بیشتری میباشد. بنابراین تعمیرکاران TV و یا لپتاپ، با خرید پروگرامر پروگرامر یونیورسال RT809H، از خرید پروگرامر تلوزیون  و یا خرید پروگرامر تخصصی لپتاپ بی نیاز میشوند. زیرا پروگرامر یونیورسال RT809H قابلیت پروگرام IO و IC دستگاه های مختلف را دارند.

بنابراین با توجه به مطالب ذکر شده میتوان نتیجه گرفت که، تعمیرکاران دستگاه های مختلف از جمله تعمیرکاران لپتاپ، PC، TV، پرینتر، خودرو، ماشین آلات صنعتی و… با خرید پروگرامر فوق حرفه ای یونیورسال قادر به پروگرام طیف وسیعی از انواع آی سی و یا آی او ها میباشند.

مطالب فوق الذکر را چنین میتوان خلاصه نمود:

با خرید پروگرامر یونیورسال RT809H، از موارد زیر بی نیاز میشوید:

– خرید پروگرامر TV

– خرید پروگرامر تخصصی لپتاپ

– خرید پروگرامر خودرو

– خرید پروگرامر پرینتر

– خرید پروگرامر ماشین آلات صنعتی

– خرید پروگرامر LCD,LED, MONITOR

و … .

کمپانی های مختلفی در سراسر دنیا به تولید و ساخت پروگرامرهای یونیورسال میپردازند؛ اما یکی از بهترین شرکت های تولید کننده پروگرامر چندمنظوره و فوق حرفه ای، کمپانی سازنده دستگاه پروگرامر فوق حرفه ای RT است. پروگرامرهای مولتی فانکشن سری RT، انواع مختلفی دارند که تمامی آنها قابلیت پروگرام میلیون ها نوع  IC و IO مختلف را دارا میباشد.

در لیست زیر به برخی از ویژگی های پروگرامر یونیورسال RT809H میتوان اشاره نمود:

 

۱. پروگرام انواع تراشه های EMMC – NAND – NOR – MCU – EC – EPROM

۲. پروگرام انواع تلویزیون٬ لپ تاپ٬ دوربین های مدار بسته٬ هارد دیسک٬ نویگیشن و پلیر خودرو و همچنین برد های موبایل

۳. پروگرام بدون برداشتن تراشه در لپ تاپ با استفاده از کابل های Jtag

۴. پروگرام انواع تراشه های تلویزیون (مانند EPROM 24-25) تنها با استفاده از کابل HDMI و یا VGA بدون نیاز به جدا سازی تراشه از برد

۵. سرعت ۴۸۰ مگابیت بر ثانیه (برابری با سرعت Super Pro)

۶. امکان اضافه نمودن بی نهایت تراشه به لیست دیتابیس پروگرامر (در صورت موجود نبودن شماره آی سی) توسط کاربر

 

 

 

چرا بایدپروگرامر یونیورسال RT809H را از شرکت اینفو پارسه خرید کنیم؟

شرکت اینفو پارسه بعنوان نمایندگی انحصاری شرکت IFIX (تولید کننده پروگرامر های RT809) می باشد. در همین راستا ارایه خدماتی همچون:

۱. پشتیبانی دستگاه بصورت آنلاین و آفلاین (از طریق تلفن٬ تلگرام و حظوری)

۲. ارایه بروزترین آپدیت ها از طرف شرکت IFIX

۳. ارایه گارانتی تعویض 

۴. ارایه فیلم و مقالات آموزشی جهت کار با دستگاه در بخش های مختلف

۵. ارایه زیف (آداپتور) های مختلف جهت کار در بخش هایی همچون تلویزیون٬ لپ تاپ و …

۶. ارایه مشاوره رایگان در هنگام خرید و یا ارتقاء

بر عهده شرکت اینفو پارسه می باشد.

 

 

 

اینفو پارسه، تنها نماینده رسمی فروش پروگرامر یونیورسال RT809H در ایران

جهت خرید پروگرامر کلیک کنید

[به این محتوا، امتیاز دهید]

Comments are disabled.

WhatsApp chat
Call Now Buttonمشاوره رایگان و خرید