آموزش سالیانه کار با پروگرامر RT809 با همکاری شرکت IFIX

آموزش سالیانه کار با پروگرامر RT809: همکاری شرکت اینفو پارسه و IFIX


آموزش سالیانه کار با پروگرامر RT809: همکاری شرکت اینفو پارسه و IFIX

در قرن اخیر تکنولوژی همواره رو به پیشرفت با سرعتی بسیار بالا بوده است. در صورت عقب ماندن یک بخش صنعتی مانند تعمیرات الکترونیک از این روند معایب بسیاری را به ساختار جامعه وارد میکند. از جمله این معایب میتوان به خارج شدن ارز از کشور، مصرف گرایی در صورت خراب شدن دستگاه هایی مانند تلویزیون و  نداشتن تجهیزات تعمیرات در ایران (کم بود و بروز نبودن شغل) اشاره نمود. 

شرکت اینفو پارسه با بیش از 15 سال سابقه فعالیت در بخش های مختلف تعمیرات الکترونیک (مانند: تعمیرات لپ تاپ، تلویزیون، ریکاوری هارد و…)  کسب تجربه فراوانی را در این بازار کسب کرده است. از این رو با همکاری یکی از شرکای قدیمی و چینی تبار خود به نام IFIX شروع به واردات محصولاتی جهت رشد و پیشرفت بخش تعمیراتی کشور کرده است. 

یکی از مهمترین محصولات که در 2 سال اخیر به جز جدا نشدنی تعمیرگاه ها تبدیل شده است را میتوان پروگرامر RT809 نام برد. این پروگرامر با امکانات و ویژگی های برجسته خود نسبت به رقبا موجود در بازار توانسته محبوبیت بالایی را کسب کند. 

شرکت اینفو پارسه با همکاری شریک تجاری خود IFIX (سازنده و تولید کننده پروگرامر های RT809) آموزش سالیانه کار با پروگرامر RT809 را جهت استفاده از این ابزار برای خریداران در ایران آماده کرده اند.

سر فصل های آموزش سالیانه کار با پروگرامر RT809 به ترتیب زیر می باشد (با کلیک بر روی هر آموزش میتوانید آن آموزش را مطالعه نمایید.):

عملکرد و ساختار مادربورد

تحلیلی مختصر از طرح‌های تراشه در مادربوردهای تلویزیون هوشمند

شرحی از ساختار نرم افزار و سخت افزار مادربوردهای هوشمند

نظارت سریع و ساده با پروگرامر

 

خرید پروگرامر RT809

[به این محتوا، امتیاز دهید]

Comments are disabled.

WhatsApp chat
مشاوره رایگان و خرید