دستگاه تعمیر پنل آبخورده: استفاده از بندینگ ماشین جهت تعمیر آبخوردگی پنل تلویزیون


دستگاه تعمیر پنل آبخورده: استفاده از بندینگ ماشین جهت تعمیر آبخوردگی پنل تلویزیون

بندینگ ماشین چیست؟

بندینگ ماشین ( Bonding Machine ) یا ماشین اتصال٬ دستگاه صنعتی جهت تعمیر ال سی دی های تلویزیون می باشد. این دستگاه از روش گرمادهی نقطه زن (Pulse Heating) استفاده نموده و با کمک دوربین های دارای بزرگنمایی، ابزار دقیق و هِد گرمادهنده از جنس تیتانیوم٬ عملیات تعویض نوار رابط (COF) مابین برد (PCB) و ال سی دی را انجام میدهد.

در اینجا لازم به ذکر است که اگر می‌خواهید در مورد روش های گرمادهی شامل نقطه زن Pulse Heating و دما ثابت Constant Heating بیشتر بدانید، مقاله تفاوت دو سیستم گرمادهی دستگاه تعویض فلت تلویزیون را مطالعه کنید. 

آبخوردگی پنل تلویزیون چیست؟

بسیاری از مراجعه کننده گان با شنیدن اسم آبخوردگی، به یاد ریخته شدن یک لیوان آب بر روی تلویزیون خود میکنند. اما این، تمام ماجرا نیست. 

همانطور که شاید بعضی از شما اطلاع داشته باشید، به علت جریاناتی که در مدار وجود دارد، بر روی تمام قطعات امکان سولفاته شدن وجود دارد. با تغیراتی که در مدار های جدید به وجود آمده و جابجایی برد تیکان به پایین تلویزیون ها، مشکلاتی از قبیل شرجی بودن هوا، نفوذ مایعات در هنگام تمیز کردن پنل، ورود و خروج هوای مرطوب و ریخته شدن آب بر روی تلویزیون امکان سولفاته کردن دستگاه و برد را بسیار بالا می برد.

آبخوردگی پنل تلویزیون

آبخوردگی پنل تلویزیون

در هنگام آبخوردگی چه مشکلاتی برای تلویزیون به وجود می آید؟

در صورت آب خوردگی تلویزیون مشکلاتی از قبیل تاری تصویر، خش دار بودن تصویر، ایجاد نوار سیاه عمودی و یا افقی برای تلویزیون به وجود خواهد آمد.

مقاله آموزشی  برخی از مشکلات تلویزیون و منشا آن ها.

مقاله آموزشی  آشنایی با لامپ تصویر تلویزیون و نحوه کاکرد آن.

مقاله آموزشی  بک لایت چیست؟ تعمیرات بک لایت و تعمیرات تلویزیون.

در صورت آبخوردگی تلویزیون چه مواردی را باید رعایت کرد؟

در صورتی که از آبخوردگی دستگاه اطمینان دارید (بخصوص در مواقعی که مایعات بر روی تلویزیون سرازیر می شوند) ابتدا تلویزیون را از برق بکشید. سپس با نمایندگی های مجاز و یا تعمیر کاران معتبر در زمینه تعمیرات تلویزیون تماس بگیرید. همچنین متخصصین اینفو پارسه در تمام طول هفته آمادگی پذیرش دستگاه های شما را در تمامی نقاط کشور دارند.

 

بندینگ ماشین (دستگاه تعمیر پنل آبخورده) چگونه به تعمیر آبخوردگی کمک میکند؟

یکی از مشکلاتی که پس از آبخوردگی تلویزیون پیش می آید، مشکل سولفاته شدن فلت های COF  است. دستگاه تعمیر پنل آبخورده (Bonding Machine) امکان تعویض و یا تعمیر انواع فلت های COF  را در تلویزیون های LED, LCD, OLED, TV Curve فراهم می‌آورد. 

کارایی بندینگ ماشین به چه صورت است؟

بندینگ ماشین را میتوان جزو دسته ماشین های صنعتی متوسط نامید.

این دستگاه با دارا بودن سیستم های پیشرفته مانند:

لنز اپتیکال

صفحه کوارتز

پمپ های تصفیه هوای پیشرفته

دستگاه گرمادهی پیشرفته میکروسکپی

ابزار آلات دقیق جهت تنظیم زوایای X,Y,Z

سیستم مانیتورینگ لمسی

سیستم کنترل هوا پیشرفته

سیستم گرمادهی برای ACF

فیکسچر های پیشرفته برای COF

و امکانات پیشرفته دیگر

قابلیت تعمیر انواع ال سی دی تلویزیون ها در سایز های مختلف را دارا میباشد. این دستگاه با استفاده از پمپ های فشار هوای پیشرفته خود٬ هوای تمیز و خشک را وارد دستگاه کرده و با استفاده از نوار های کوارتز و همچنین سنسور های پیشرفته دما در ابزار گرما دهی خود٬ اتصال مابین COF ٬ ال سی دی و PCB برد را فراهم میکند.

چرا برای خرید بندینگ ماشین٬ اینفو پارسه را انتخاب کنیم؟

اینفو پارسه با در اختیار داشتن سالها تجربه در زمینه دستگاه های صنعتی مشابه مانند دستگاه تعویض چیپ (BGA) و همچنین تکیه بر دانش تیم مدیریت و پشتیبانی آن٬ به لطف خدای متعال توانسته نیاز های قشر عظیمی از تعمیر کاران را بر آورده سازد. ما مفتخریم که همانند دستگاه های پر کاربرد و پر مصرف دیگر ( مانند: RT809, BGA machine, MRT Recovery ) با ارایه بندینگ ماشین٬ کمک دیگری در راستای بهبود تعمیرات در بازار ایجاد نماییم.

همچنین از دیگر مزایایی خرید از اینفو پارسه میتوان به :

– گارانتی ۱ ساله طلایی

–  ۳ سال پشتیبانی بعد از فروش

– تضمین بهترین قیمت

– تحویل سریع دستگاه

– امکان ارایه اقساط

– تضمین بهترین کیفیت

دستگاه تعمیر پنل آبخورده | دستگاه باندینگ | دستگاه بندینگ

 

5/5 - (2 امتیاز)

Comments are disabled.

WhatsApp chat
Call Now Buttonمشاوره رایگان و خرید