ریکاوری فیلم: ارایه خدمات ریکاوری فیلم و داده های ویدیویی اینفو پارسه

ریکاوری فیلم: رویا های پاک شده!

ریکاوری فیلم: با گسترش روز افزون تلفن های هوشمندی که دارای دوربین های با کیفیت هستند در کنار دوربین های حرفه ای و معمولی دیجیتال، چند سالی هست که هر شخص سعی بر جمع آوری خاطرات خود در قالب فیلم ها دارد. میتوان به فیلم های مجلس عروسی به عنوان یکی از برترین خاطرات ماندگار هر شخص نگاه کرد.

با وجود پیشرفت های بسیاری که در تکنولوژی شده همچنان آسیب هایی بسیاری میتواند به این خاطرات ارزشمند وارد شود. یکی از این آسیب ها پاک شدن فیلم های موجود در هارد دیسک، گوشی و  یا ابزار های دیگر ذخیره سازی هر شخص می باشد. 

آیا می توان ریکاوری فیلم را برای اطلاعات از دست رفته به اجرا در آورد؟

تکنولوژی ریکاوری فیلم را میتوان به 3 دسته تقسیم کرد. 

1. ریکاوری فیلم از هارد های اکسترنال و اینترنال 

2. ریکاوری فیلم های دوربین مدار بسته

3. ریکاوری فیلم های موجود در هارد های سرور

در این تکنولوژی با استفاده از ابزار هایی همچون دستگاه ریکاوری هارد MRT Pro و MRT Urlta  و استفاده از دانش و تجربه متخصصین آموزش دیده در دوره های بین المللی با 15 سال سابقه کار اطلاعات هر نوع هارد دیسک بازیابی می شود. در پروسه ریکاوری فیلم تمامی فیلم های مورد نیاز جهت ریکاوری بصورت تک به تک و فرم به فرم بازیابی شده تا از کیفیت و سرعت فریم آن کم نشود.

فرمت های پشتیبانی شده توسط ریکاوری فیلم اینفو پارسه

در چه صورت می توان ریکاوری فیلم را به درستی و بدون خطا اجرا نمود؟

جهت انجام این پروسه، دارنده هارد نیازمند انجام چند نکته کوچک می باشد. 

1. هیچگونه نرم افزار جانبی برای ریکاوری فیلم های پاک شده استفاده نکند.

2. هیچگونه آسیبی به مادربرد هارد دیسک وارد نشود

3. اطلاعات جدید وارد هارد نشود. زیرا اطلاعات جدید جایگذین فیلم های پاک شده می گردد

4. گوشی و یا هارد خود را با دستگاه دیگری سینک (Synce) نکنید.

مشکلات ریکاوری هارد

خدمات ریکاوری فیلم در چه زمانی انجام می پذیرد؟

پروسه ریکاوری فیلم پروسه ای بسیار پیچیده و زمان بر می باشد با این حال دپارتمان ریکاوری اینفو پارسه با ساتفاده از تجهیزات یاد شده و تکنسین های مجرب خود این زمان را به حداقل ترین حالت ممکن جهت رفاه حال مشتریان در آورده است. در پروسه ریکاوری فیلم ابتدا هارد در دستگاه های مخصوصی قرار گرفته سپس پیش نمایشی از اطلاعات قابل بازگردانی ارایه می شود. این پروسه در هفته ی اول مراجعه مشتری انجام می پذیرد. در مرحله بعد که بازیابی اطلاعات نام دارد بین 2 الی 4 هفته ی کاری هارد ها در دستگاه های ریکاوری فیلم قرار می گیرند تا تمامی اطلاعات موجود استخراج گردد.

 

چرا دپارتمان ریکاوری اینفو پارسه؟

شرکت اینفوپارسه به عنوان تنها نمایندگی رسمی محصولات تخصصی ریکاوری هارد شرکت MRT در ایران و با تکیه بر دانش بدست آمده از 15 سال فعالیت در این زمینه در کنار متخصصین مجرب که در دوره های بین المللی آموزش دیده اند دپارتمان ریکاوری هارد خود را برای تمامی هوطنان دایر کرده است. این مرکز ریکاوری انواع هارد دیسک با هر ظرفیت را با ساتفاده از ابزار های پیشفرفته خود میسر کرده است. همچنین آمار ارایه شده در سال های اخیر رضایت بیش از 95 درصد از مشتریان را در پروسه ی بازگردانی اطلاعات نزد دپارتمان ریکاوری هارداینفو پارسه داشته است. این امر در کنار سرعت و دقت بازیابی اطلاعات باعث آسودگی خیال مشتریان ما در امور ریکاوری شده است. 

جهت ارسال هارد خود برای ریکاوری میتوانید با شماره تماس 66175349 021 و یا ازطریق فرم زیر اقدام فرمایید.


    هارد صدای 'تق تق' می دهدهارد دیتکت نمی شودهارد بوی سوختگی میدهدهارد ضربه خورده است

    ورود به دپارتمان ریکاوری هارد

    [به این محتوا، امتیاز دهید]

    Comments are disabled.

    WhatsApp chat
    مشاوره رایگان و خرید