پروگرامر RT809 دریچه‌ای به سوی درآمد پایدار و پیشتازی در عرصه پروگرام IC


پروگرامر RT809 دریچه‌ای به سوی درآمد پایدار و پیشتازی در عرصه پروگرام IC

پروگرامر RT809 که بر اساس نیاز کاربران ایرانی توسعه یافته، به عنوان یکی از بهترین نمونه‌های پروگرامر در ایران شناخته می‌شود. در این مقاله، به مزیت‌های پروگرامر RT809 و نحوه خرید آن از مجموعه اینفوپارسه اشاره می‌گردد. 

توضیحات صوتی:

پروگرامر (Programmer) چیست؟

پروگرامر ابزاری جهت برنامه‌ریزی بر روی تراشه (IC) موجود بر بردهای الکترونیکی می‌باشداین سخت افزار با استفاده از رابط‌های کاری خود (زیف یا آداپتور)، اطلاعات موجود در سیستم تکنسین (بطور مثال فایل بایوس لپ تاپ) را بر روی تراشه می‌نویسد.

همچنین، قابلیت پاک کردن اطلاعات موجود در تراشه و یا تغییر آن‌ها، از دیگر‌ توانایی‌های پروگرامرها می‌باشد.

پروگرامر RT809 چیست؟

پروگرامر RT809 ساخت مشترک شرکت‌ پارسه و شرکت چینی iFix (یکی از برجسته‌ترین تولید کنندگان تجهیزات تعمیرات مانند: تسترهای بک لایت، پروگرامر، رابط‌های کاربری) می‌باشد که با استفاده از جدیدترین تکنولوژی‌های روز دنیا و نیاز کاربران توسعه یافته است. 

قابلیت های کلیدی پروگرامر RT809

مزیت‌های پروگرامر RT809 نسبت به سایر پروگرامرهای موجود در بازار چیست؟

  • آپدیت قابلیت‌ها مطابق با درخواست همکاران

یکی از ویژگی‌های منحصر به فرد پروگرامر RT809 را می‌توان آپدیت‌های منظم و مکرر آن دانست. دپارتمان پشتیبانی RT809 شرکت اینفو پارسه با استقبال از پیشنهادات سازنده خریداران و جمع‌آوری آنها بصورت لیست، بطور دوره‌ای با همکاری شرکت iFix جهت افزایش قابلیت های خواسته شده، آپدیت ارائه می‌کند.

جهت مشاهده آپدیت‌های اخیر و لیست قابلیت‌های اضافه شده کلیک کنید.

  • قابلیت استفاده Universal

پروگرامر RT809 را می‌توان جزو دسته چند منظوره (Multi Function) محسوب نمود. این دستگاه با استفاده از آداپتور (زیف) های متعدد خود قابلیت پروگرام انواع تراشه (IC) ها مانند: NAND, NOR, MCU, EPROM, EC را دارد.

  • پروگرام تلویزیون با استفاده از کابل VGA

یکی از مواردی که جهت راحتی استفاده از پروگرامر RT809 برای تکنسین‌های تعمیرات تلویزیون در نظر گرفته شده پروگرام از طریق کابل VGA می‌باشد. این قابلیت با اتصال کابل VGA پروگرامر به تلویزیون، عملیاتی مانند پروگرام بر روی تراشه‌های حافظه را بدون نیاز به جداسازی تراشه از برد و یا باز کردن پنل انجام می‌دهد.

  • پشتیبانی فنی

خریداران می‌توانند بعد از خرید دستگاه، در صورت نیاز به پشتیبانی فنی به بخش پشتیبانی آنلاین دستگاه مراجعه کنند. همچنین، امکان رفع مشکل بصورت تلفنی، مکالمه اینترنتی و یا حضوری نیز وجود دارد. 

با توجه به رشد تکنولوژی، پروگرامر RT809 چند سال قابلیت درآمد زایی دارد؟

پروگرامر RT809 به علت ساختار پیچیده و برنامه‌نویسی چند زبانه، امکان پشتیبانی از تراشه‌های موجود در بازار را حداقل تا ۵ سال دیگر‌ دارد. این دستگاه با استفاده از قابلیت آداپتور‌ (زیف) پذیری، یکی از پیشگامان صرفه‌جویی در هزینه‌های کارگاهی بوده و علاوه بر آن، درآمدزایی بلند مدت را ممکن می‌سازد. 

همچنین، شرکت اینفو پارسه به عنوان نمایندگی انحصاری شرکت iFix در ایران، خدماتی همچون:

  • پشتیبانی آداپتورهای مورد نیاز
  • ارایه آپدیت‌های دوره‌ای
  • برگزاری کنفرانس‌ها و کارگاه‌های آموزشی محصول
  • ارائه پشتیبانی تخصصی و ریموت
  • تولید مقالات و آموزش‌های تصویری در جهت کار با محصول

را به خریداران و علاقمندان به تجهیز کارگاه خود ارائه می‌نماید.

چگونه می‌توان پروگرامر RT809 را تهیه کرد؟

شما می‌توانید با کلیک بر روی تصویر زیر، پکیچ متناسب با شغل خود (تعمیرات لپ تاپ، تلویزیون، موبایل، دوربین‌های هوشمند) را انتخاب نمایید. در ادامه و پس از خواندن اطلاعات دستگاه، خرید خود را بصورت آنلاین و بدون رجوع به بانک جهت واریز وجه، انجام می‌دهید.

ورود به بخش پروگرامر RT809

خرید پروگرامر RT809

[به این محتوا، امتیاز دهید]

Comments are disabled.

WhatsApp chat
مشاوره رایگان و خرید