فیلم آموزش پروگرام کردن Embeded Controller هارد western با استفاده از پروگرامر RT809 ( پروگرامر هارد )


فیلم آموزش پروگرام کردن Embeded Controller هارد western با استفاده از پروگرامر RT809 به عنوان پروگرامر هارد
(رایت فایل رام روی MCU مارول برای بردهای وسترن 15xx)

پروگرامرهای سری RT809 به علت ساپورت هزاران نوع آی سی مختلف از جمله آیسی های حافظه، جزو بهترین پروگرامر های یونیورسال محسوب میشوند.


کاربرد این دستگاه در حوزه پروگرام لپتاپ، پروگرام پی سی، پروگرام TV، پروگرامر مانیتور ، پروگرام ماشین٬ پروگرام تجهیزات پزشکی، پروگرام آی سی های آزمایشگاهی، پروگرام هارد و بسیاری از دستگاه های الکترونیکی دیگر میباشد. بدلیل قابلیت های فراوان این پروگرامر، تعمیرکاران گرامی با خرید پروگرامر RT809 از خرید پروگرامر لپ تاپ، پروگرامر TV، پروگرامر هارد و … بی نیاز خواهند شد.
اینفو پارسه، دارای نمایندگی انحصاری پروگرامر RT809 در ایران، تنها مرجع فروش پروگرامر فوق حرفه ای RT809F در ایران میباشد.

امروزه به دلیل افزایش نیاز به ذخیره سازی اطلاعات دیجیتال، هارددیسک ها جزو ابزار جدایی ناپذیر زندگی ما محسوب میگردند. هاردها انواع مختلفی دارند که هارد western جزو معروف ترین هاردها میباشند.

در برخی مدل های هارد وسترن، IO ROM به طور جداگانه در برد این هاردها قرار ندارد و در داخل embeded controller این هارد ها تعبیه شده است.

یکی از بهترین پروگرامرهایی که قادر است یسیاری از HDD ها را پروگرام نماید، پروگرامرهای یونیورسال سری RT809 میباشد، که به دلیل توانایی بالا در پروگرام انواع HDD، به پروگرامر هارد نیز معروف شده است.

با توجه به رواج استفاده از این نوع هاردها، و همچنین استفاده بسیاری از تعمیرکاران عزیز از پروگرامر یونیورسال RT809، برآن شدیم تا فیلم آموزشی نحوه استفاده از پروگرامر RT809 جهت پروگرام embeded controller هارد وسترن را در اختیار شما عزیزان قرار دهیم.

 

 

 

اینفو پارسه، تنها نماینده رسمی فروش پروگرامر چندمنظوره RT809 در ایران

3.2/5 - (6 امتیاز)

Comments are disabled.

WhatsApp chat
مشاوره رایگان و خرید