برنامه ریزی دستگاه کارت خوان پوز

این روزها همه ما با دستگاه کارت خوان یا دستگاه پوز در فروشگاه ها و مغازه ها مواجه هستیم و خیلی بعید است که یک بار هم با آن خرید نکرده باشیم!! به عبارت دیگر، میزان خرید های نقدی به واسطه وجود دستگاه کارتخوان یا دستگاه POS به طرز چشمگیری کمتر از گذشته شده است. بنابراین، می‌توان گفت که تعمیر دستگاه کارت خوان یا دستگاه پوز POS یکی از الزاماتی است که هر یک از تعمیرکاران الکترونیک بهتر است به آن مجهز باشند. پس اگر برایتان به عنوان یک تعمیرکار، سوال پیش آمده که چگونه میتوان یک دستگاه کارتخوان را پروگرام یا برنامه ریزی نمود، پیشنهاد ما به شما به منظور برنامه ریزی دستگاه کارت خوان پوز ، استفاده از پروگرامر یونیورسال همه کاره RT809H ساخت برند معتبر iFix است.

برنامه ریزی دستگاه کارت خوان پوز | تعمیرات دستگاه پوز | خرابی کارتخوانهمانگونه که اشاره شد، دستگاه کارتخوان POS یا دستگاه پایانه فروش نامی شناخته شده در اقتصاد امروز دنیا است. کلمه POS مخفف عبارت انگلیسی Point Of Sale یا بعبارت دیگر «پایانه فروش» است و به صندوق‌های فروشگاهی اطلاق می‌گردد که در مبادی خروجی فروشگاه‌ها، هتلها، رستوران‌ها و امثالهم نصب می‌شود تا مبالغ قابل هزینه از مشتری دریافت گردد. اما همانطور که در کشور ما جا افتاده، کلمه POS را به معنای دستگاه کارت خوان نیز به کار می‌برند که در واقع، مخفف عبارت انگلیسی EFT-POS است به معنی «انتقال الکترونیکی پول در پایانه فروش». همانگونه که از نام این عبارت پیداست، یک ابزار شناسایی پول (که در کشور ما همان کارت عابر بانکی است) با استفاده از یک ابزار الکترونیکی (که در کشور ما همان دستگاه کارتخوان POS) در بستر یک ارتباط شبکه‌ای یا تلفنی به حساب بانکی آن مشتری در یک بانک یا موسسه مالی دسترسی پیدا می‌کند و به این ترتیب، این امکان فراهم می‌شود که مبلغ مورد نظر از حساب مشتری به حساب فروشنده انتقال پیدا کند

علاوه بر موارد فوق الذکر، دستگاه های کارت خوان سیار POS دارای امکانات و قابلیت های دیگری نظیر شارژ سیمکارت، پرداخت قبض یا پرداخت قبوض، دریافت صورتحساب آخرین تراکنش ها، اعلام موجودی حساب، گزارش روزانه تراکنش های کارت عابر بانک و امثالهم می‌باشند. 

برنامه ریزی دستگاه کارت خوان پوز | پروگرام دستگاه پوز سیار | تعمیر پوز فروشگاهیدر هنگام تعمیرات دستگاه کارت خوان سیار یا تعمیر پوز فروشگاهی، به طور معمول، تعمیر برد دستگاه کارتخوان پوز و برنامه ریزی دستگاه کارت خوان پوز POS حایز بیشترین اهمیت است. در این راستا، پروگرامر RT809H به عنوان یک پروگرامر همه کاره و پروگرامر یونیورسال پاسخگوی نیاز شما تعمیرکاران محترم به منظور برنامه ریزی دستگاه کارت خوان پوز سیار خواهد بود.

رفع عیب آی سی های اصلی دستگاه کارت خوان پوز

شما می‌توانید جهت تعمیر پوز فروشگاهی یا دستگاه کارت خوان سیار و یکی از اصلی ترین بخش های آن یعنی برنامه ریزی آی سی دستگاه پوز از پروگرامر RT809H استفاده کنید. تجربه ما در ارائه و پشتیبانی از تعمیر موارد مرتبط با خرابی کارتخوان پوز فروشگاهی نشان داده است که پروگرامر RT809H توانایی فوق العاده و چشمگیری در پروگرام و برنامه ریزی ای سی های دستگاه های کارت خوان سیار دارد. توسط این پروگرامر می‌توانید انواع آی سی های پر استفاده در دستگاه های پوز فروشگاهی یعنی ای سی های بی جی ای BGA به شرح زیر را پروگرام نموده و عیوب مربوط به برنامه ریزی دستگاه های کارت خوان سیار را رفع کنید:

  • TSOP-48
  • TSOP-56
  • EMMC SOCKET BGA63
  • EMMC SOCKET BGA107
  • EMMC SOCKET BGA130

برنامه ریزی دستگاه کارت خوان پوز | برنامه ریزی آی سی دستگاه پوز | خرابی کارتخوان

ویدئوهای آموزشی برنامه ریزی دستگاه کارت خوان پوز

جهت برنامه ریزی دستگاه کارت خوان پوز POS می‌توانید از پشتیبانی کارشناسان فنی مجموعه انفورماتیک پارسه و نیز، ویدیوهای آموزشی نحوه استفاده از پروگرامر یونیورسال RT809H بهره‌مند شوید.

خرید مطمئن جهت برنامه ریزی دستگاه کارت خوان پوز

با خرید پروگرامر RT809H از مجموعه ما به عنوان تنها نماینده شرکت سازنده آن یعنی iFix در ایران و غرب آسیا می‌توانید با خیال آسوده و بدون نگرانی از احتمال خراب شدن دستگاه، با آن اقدام به تعمیرات پوز سیار و پروگرام مجدد آی سی های آن نمایید.

از سوی دیگر، می‌توانید از آپدیت نرم افزار پروگرامر RT809H که در وبسایت ما به رایگان در اختیار شما گذاشته می‌شود، استفاده کنید و مطمئن باشید آخرین آی سی های پر استفاده در بازار ایران از سوی پروگرامر RT809H پشتیبانی می‌گردد. مضافا، از طریق ارتباط با پشتیبان فنی ما، این امکان برای شما فراهم شده است تا آی سی های پیشنهادی‌تان در آپدیت بعدیِ نرم افزار پروگرامر گنجانده شود.

4/5 - (4 امتیاز)

Comments are disabled.

WhatsApp chat
مشاوره رایگان و خرید