ریکاوری هارد SSD تمام برند ها در دپارتمان ریکاوری هارد اینفو پارسه

هارد SSD چیست؟

هارد های SSD یا Solid State Drive جدیدترین تکنولوژی ذخیره سازی اطلاعات می باشند. این هارد ها که به لطف گسترش روز افزون صنعت چیپست های مجتمع ایجاد شده اند سرعتی بسیار بالاتر و حجمی بسیار کمتر از هارد های معمولی دارند.

هارد های SSD بر خلاف برادر های بزرگترشان هیچگونه قطعات مکانیکی در خود ندارند و مانند فلش دیسک ها بر پایه حافظه های ذخیره سازی اطلاعات کار می کنند.این هارد دیسک ها از لحاظ سرعت و دقت در خواندن و نوشتن با اختلاف بسیار بالاتری (حدود 3 برابر سریعتر ) نسبت به هارد های قدیمی، در بازار عرضه می شوند. یکی دیگر از مزایایی هارد دیسک های SSD برخورداری مقاومت بالاتر نسبت هارد دیسک های قدیمی می باشد و با ضربات فیزیکی هارد به مشکل پریدن اطلاعات و یا از بین رفتن اطلاعات دچار نمی شود.

کدام برند های SSD را میتوان ریکاوری کرد؟

دپارتمان ریکاوری هارد اینفو پارسه با در دست داشتن بروزترین تکنولوژی ها در زمینه ریکاوری هارد SSD  توانسته تمامی هارد های مدل Samsung – Toshiba – OCZ – Intel و … را مورد بازیابی اطلاعات قرار دهد.

آیا ریکاوری هارد SSD امکان پذیر است؟

تکنولوژی به کار رفته در این گونه هارد ها بسیار پیشرفته تر نسبت به هارد های قدیمی می باشد. از همین رو ریکاوری هارد SSD بسیار پیچیده تر از قبل است. دپارتمان ریکاوری هارد اینفو پارسه با بیش از 15 سال سابقه در زمینه ریکاوری هارد توانسته خدمات زیر را در بخش ریکاوری هارد SSD برای مشتریان خود به ارمغان بیاورد:

– حذف پسورد هارد SSD

– ریکاوری اطلاعات هارد SSD

– برطرف نمودن اشکالات مرکز کنترل

– برطرف نمودم مشکل نشان ندادن ظرفیت هارد SSD

چند تذکر مهم!

از ارسال هارد خود به مراکز غیر معتبر اکیدا خود داری نمایید زیرا امکان پخش شدن اطلاعات شخص شما وجود دارد پس از فهمیدن این موضوع که هارد شما نیاز به پروسه ریکاوری اطلاعات دارد از ریختن اطلاعات جدید به هارد دیسک اکیدا خود داری فرمایید در صورت استفاده از نرم افزار های ریکاوری موجود در اینترنت این موضوع را در تماس تلفنی با کارشناسان مطرح نمایید

جهت ارتباط و مشاوره رایگان در خصوص ریکاوری هارد میتوانید با شماره تماس 66175349 021 با دپارتمان تخصصی بازیابی اطلاعات اینفو پارسه ارتباط بر قرار نمایید و یا با ارسال مشخصات خود به پشتیبان آنلاین منتظر تماس از سوی کارشناسان ما باشید.

چگونگی شروع پروسه ریکاوری هارد
محاسبه هزینه ریکاوری
زمان پروسه ریکاوری هارد
بازیابیاطلاعات هارد
[به این محتوا، امتیاز دهید]

Comments are disabled.

WhatsApp chat
Call Now Buttonمشاوره رایگان و خرید