فیلم آموزشی پروگرام آفلاین ITE8586 به وسیله پروگرامر RT809 و معرفی آداپتور جدید جهت پروگرام ITE

پروگرام ITE | پروگرامر | پروگرامر بایوس

فیلم آموزشی پروگرام ITE بصورت آفلاین ITE8586 به وسیله پروگرامر RT809 و معرفی آداپتور جدید جهت پروگرام ITE

 

پروگرام ITE | پروگرامر | پروگرامر بایوس | بهترین پروگرامرپروگرامرهای سری RT809 به علت ساپورت هزاران نوع آی سی مختلف از جمله آیسی های حافظه، جزو بهترین پروگرامر های یونیورسال محسوب میشوند. کاربرد این دستگاه در حوزه پروگرام لپتاپ، پروگرام پی سی، پروگرام تلویزیون، پروگرام مانیتور ، پروگرام ماشین٬ پروگرام تجهیزات پزشکی، پروگرام آی سی های آزمایشگاهی و بسیاری از دستگاه های الکترونیکی دیگر میباشد. یکی از کاربردهای گسترده این پروگرامر یونیورسال همه کاره که برای پروگرام آی سی در انواع مختلف کاربرد دارد، پروگرام ITE است.

پکیج پروگرامر RT809F ، شامل یک دستگاه پروگرامر به همراه ۶ عدد آداپتور رایگان و ۹۹۰۰ مگابایت فایل بایوس هدیه و DVD های نرم افزار RT و همچنین فیلم آموزشی آن میباشد.
انفورماتیک پارسه، دارای نمایندگی انحصاری پروگرامر RT809 در ایران، تنها مرجع فروش پروگرامر فوق حرفه ای RT809F در ایران میباشد.

جهت مشاهده و خرید انواع پکیج های پروگرامر RT809H در اینجا کلیک کنید.

مقاله آموزشی مروری بر قابلیت های RT809 در پروگرام آی سی های BGA

مقاله آموزشی آیا پروگرامر RT809H بهترین پروگرامر بازار ایران است؟

مقاله آموزشی توانایی پروگرامر RT809H در تعمیرات انواع بردهای تلویزیون

مقاله آموزشی شاخص ترین قابلیت های پروگرامر RT809 در حوزه پروگرام لپتاپ

با توجه به استفاده بسیاری از تعمیرکاران عزیز از پروگرامر یونیورسال RT809، برآن شدیم تا فیلم آموزشی نحوه استفاده از پروگرامر RT809 جهت پروگرام ITE را در اختیار شما عزیزان قرار دهیم.

در این ویدئو نحوه پروگرام کردن آی او های ITE برای QFN 28pin آموزش داده خواهد شد. برای پروگرام کردن  ITEها به آداپتور نیاز داریم. که در این فیلم نحوه استفاده از این آداپتور آموزش داده شده است. این آداپتور را میتوان در پروگرامر های RT809H و RT809H-2017 به بالا استفاده نمود.

 

انفورماتیک پارسه، تنها نماینده رسمی فروش پروگرامر چندمنظوره RT809 در ایران

اینفوپارسه به عنوان تنها نماینده رسمی iFix در ایران و غرب آسیا، افتخار دارد که آخرین آپدیت نرم افزار پروگرامر RT809H را به همکاران گرامی تقدیم نماید.

جهت دریافت آخرین نسخه آپدیت پروگرامر RT809H در اینجا کلیک کنید.

5/5 - (1 امتیاز)

Comments are disabled.

WhatsApp chat
مشاوره رایگان و خرید